A A A

Diensten: Reparatie

Al meer dan 20 jaar is onze winkel op de Biest ervaren in het repareren van computers (zowel desktops als laptops) en gerelateerde electronica (bijv. printers). Zowel software- als hardwareproblemen kunnen bij ons deskundig worden aangepakt.

Procedure
Zodra u het apparaat in de winkel ter reparatie aanbiedt, ontvangt u een bewijs dat u het apparaat hebt ingeleverd. Op dit bewijs vindt u de unieke reparatie-code, waarmee u te alle tijden de status van uw reparatie kunt volgen via onze Traceer Reparatie-tool.

Denkt u aan de stroomvoorziening van het apparaat (adapter, stroomkabel) bij het inleveren?

AK Multimedia kan op geen enkele wijze verantwoordelijk gehouden worden voor eventueel verlies van data. Daarom is het verstandig om van te voren zelf een back-up van uw belangrijke data te maken.

Afhandelingstijd
Gemiddeld bedraagt de afhandelingstijd van een reparatie 1 a 2 werkweken. We benadrukken graag dat de aard van de reparatie in combinatie met de actuele wachtrijlengte uiteindelijk bepalend is voor de daadwerkelijke afhandelingstijd van uw reparatie. Informeert u ook eens naar de Spoed-reparatieprocedure of Service op locatie, als u uw computer deze termijn niet kunt missen. AK Multimedia geeft nooit harde garanties m.b.t. afhandelingstijd.

Kosten
De kosten van uw reparatie zijn gebaseerd op het aantal blokken (1 blok is een kwartier) tijd dat uw reparatie in beslag neemt, al dan niet verhoogd met prijzen van gebruikte onderdelen indien van toepassing. Per blok wordt €12,50 in rekening gebracht met een minimum van 1 blok.
Lijkt het erop dat de reparatie méér dan 75 euro gaat kosten? Dan overleggen wij graag met u over de juiste oplossing. Indien een apparaat niet (of niet rendabel) meer te herstellen is, dan zullen alleen de onderzoekskosten in rekening gebracht worden.

Informeert u bij een harware-defect ook eens naar gebruik van gebruikte onderdelen voor herstel van uw apparaat.